söndag 18 maj 2008

::: Snark :::

Mamma och Arne har ju vart här och hälsat på sen i torsdags..
Arne skulle på intervju på fredagen och då åkte mamma me på ett bananskal så jag fick träffa henne lite. Vilket var jätteskoj att få tillfälle till! Nu har hon fått träffa Wilmer för första gången och det var jättekul för mig också att dom fick träffas nu när han är liten och inom den tid i livet som man sen aldrig får tillbaka lixom :happy:



I natt har Arne snarkat så pass att jag och modera mi vaknat ett par ggr. :faint:
Trötta är vi idag, så ska snart lägga mig.
Dom har åkt hem till Lidköping och jag har nyligen rastat Wilmer. Skönt att ha EGEN hund för en gångs skull! Inte någon annans lixom! :rolleyes: :happy:

Idag har jag och mamma umgåtts en hel del själva, för att vi så sällan ses och tighta som vi är så behövdes det lite faktiskt :o: Så vi kikade lite i Linköping som sagt, medans Arne fick promenera Wilmer.



:zzz:
Ska ut en sista gång med Wilmer så han står sig i natt, sen ska vi sova här...
Jag och mina två små barn (Wilmer & Oliver) bye

Inga kommentarer: