lördag 17 maj 2008

Efter regnet, kommer solen...

Lång dag och nu ligger vi till sängs här.
Jag gäspar så pass att ögonen rinner p:
..även denna helgen krånglar det att skicka in mms blogg.
Alltså med foto, så nu wapar jag med text istället.


Glad att jag flyttade är jag, inte långt kvar till jag bott i Norrköping ett år :D

Nu har jag även en ny familjemedlem att fostra.
Hans första år går ut på mkt fostran.
Den jag formar honom till nu,
blir han nu sen så upp till mig som ägare att nu bestämma.
Har ju uppfostrat mkt förut, så inga problem.
Nu är det jag, Oliver och Wilmer som är familj.

Ska sova lite för jag ska ut och snabb rasta bäbis i natt så han bara får tömma sig lite. Mkt duktig är han. Idag har vi även övat "ligg" kommandot, Wilmer och jag.
Det gick bra som det mesta gjort då vi övar.

Natti för nu.

Kram och kärlek :heart:

Inga kommentarer: