tisdag 20 maj 2008

Fläckfritt?

Hur har första natten gått nu då? Utan brandmans utstyrseln..

Vi tog sista rastningen vid tolvtiden i natt, för att sen få sova.
Klockan 5 väckte han mig och ville fort ut för att pinka och så..
Jag försökte skita i det denna gången och så klart hände det en 'olycka' på golvet, och strax därefter en till olycka, fast en baj då. Sen la han sig för att sova igen, precis som då vi är ute 5 min på natten för att tömma och sen fort in igen.


Jag plockade upp det han gjort och sen somnade om, och eftersom jag vart uppe på natten så sover man kanske lite längre sen på morgon så jag låg sen och drog mig i sängen för omväxlingsskull, och såg lite på tv innan jag klev upp. Då var klockan 11, så jag var nyfiken på hur han kunnat hålla sig, för då har det ju gått 6 timmar sen han gjorde sina behov.
Men jag såg INGET nånstans, så han hade hållt sig.
Vi tog en kortare promenad i kvarteret och nu är vi inne igen för att få lite kaffe och nått i magen kanske. Jisses den långvariga kissen han gjorde så fort vi kom ut, den va bra stor den blåsan!

:lol:

Inga kommentarer: