tisdag 29 april 2008

+20 i skuggan


Varit ute nu på förmiddagen och jisses vad varmt! p:

Skönt att det slår ut i blom nu också! För varje dag så har träd, buskar och annat slagit ut mer än dagen innan. Folk som solar i gräset och alla har lämnat de varmare kläderna hemma..
Skönt att slippa jackan.. ännu har jag med mig min täckväst de flesta ggr och ibland även om jag ger mig ut senare på kväll så kan jag ha min vanliga jacka som är varmare, eftersom kvällarna ännu kan vara lite kalla.

Imorn kommer Arne hit igen :smile:
Han ska till Linköping och jag hänger med.
Helgen därpå, alltså om en vecka, så ska vi den 9 maj åka till Stockholm igen. Vi tar då bilen och ska hämta upp lilla Wilmer där. Uppfödaren ska nämligen på arrangemang i Stockholm över den helgen och tanken var att vi skulle ända upp till Härnösand i Norrland den 11 maj, då hon kommit hem från Stockholm igen..
Men jag passade på att fråga om det blir svårt att ta med valpen ner, så möter jag upp dom redan då dom kliver av tåget. Kan ju bli svårt å ha med sig en valp på det hon ska på.
Hon sa att det gick bra å att jag då får möta upp på T-centralen då.

Smidigt!
Då slipper vi en otrolig resa upp till Norrland, sparar bensin pengar och dessutom så får jag Wilmer två dagar innan vad som först hade gått då. Wilmer får ju dessutom åka den längsta biten av resan, tillsammans med någon han känner, så det kan ju kännas tryggt för honom.


Längtar till nästa fredag, då vi ska hämta honom i Stockholm!

flirt

Inga kommentarer: