torsdag 6 mars 2008

"Topcom Butler 4850"

Fick hem min telefon idag!
Köpte en helt ny och oanvänd på tradera och betalade redan i tisdags då auktionen slutade på kvällen. Idag redan så fick jag den :happy: Den ligger på laddning nu och ska ligga där 24 timmar så imorn eftermiddag ska jag titta mer på inställningarna osv. Den har ju en hel del innehåll.

232:- vann jag mitt bud med, så en bra affär för en oanvänd hemtele.
Den jag har nu, den köpte jag för en femtiolapp bara för att ha något, men ser ju inte ens vem som ringer på den, så svarar ju aldrig ändå. Behövde denna telen och är supernöjd!
Så här stod det i auktionen:



Objektsbeskrivning

SLADDLÖS TELEFON
HELT NY I FÖRPACKNING
NYPRIS I BUTIK ÄR 450 KRONOR

UTBYGGBAR UPP TILL 4 STATIONER, UPPLYST LCD, ALFANUMERISK LCD-DISPLAY, 15 DISPLAYSPRÅK, FLERTONIGA RINGSIGNALER, TELEFONBOK FÖR 50 MINNEN, HANDSFREE I HANDENHETEN, NUMMERPRESENTATION,
INTEGRERAD DIGITAL TELEFONSVARARE MED 10 MINUTERS INSPELNINGSTID
SVENSK BRUKSANVISNING

BATTERIETS STANDBAYTID = 100 TIMMAR
BATTERIETS TALTID = 11 TIMMAR


Inga kommentarer: