torsdag 6 mars 2008

Bänkdiskmaskin

I lördags hämtade vi min diskmaskin som fanns här i Norrköping till salu.
Perfekt att slippa åka någon annanstans och betala resa.
Nu fanns den till salu i samma stad och en fräsh till bra pris me.


Pris: 1 500:-

Säljer en bänkdiskmaskin (Bosch SKT 5102SK) som rymmer 4 kuvert.
Den står för tillfället i källaren och är i mkt fint skick.
Vi säljer den pga att vi redan hade en diskmaskin när vi flyttade till
vår lägenhet och vi ville ha den kvar så då blev "Boschen" över.
Vi har testat den så vi vet att den fungerar. Diskmaskinen är 2 år gammal.
Den har 5 olika diskprogram: Stark 65°C, Normal 65°C, Eco 50°C, Fin 30°C,
Försköljning, Tyst och energisnål.
Slangar för anslutning medföljer. Obetydligt använd.
Mått: 450x555x460mm
Finns i Norrköping.



Jag tyckte det lät bra och bad om att få extra foton.
Vilket jag fick och bestämde mig för att slå till.
Jag får vänta med att koppla in den, tills jag har allt som gör att den går att installera, men har mailat till hyresvärden om att jag skaffat mig en bänkdiskamaskin.

Så här ser den ut då:

Inga kommentarer: