tisdag 25 mars 2008

Men va snö!


Snöade hela dan igår, och nu idag också
Än kan jag inte gå ut, med tanke på min svullna rygg..
Trist och sitta inne dag in och dag ut, utan att ens kunna göra för mkt.
Men måste ju samtidigt få läka och bli bra..




Får se om jag kan klara av en kortare promenad när vädret lugnat sen lite.
Händer det nått i ryggen så är jag ju precis hjälplös och liggandes,
det vill jag inte när jag är ute på egen hand ju.

Hoppas på att min diskmaskin får ny kran i dagarna, så den kan kopplas in.
Måste ju ha ny kran för att det ska fungera och rörmokaren kommer i veckan.
Men jag ska inte ha min bänkdiskmaskin på Bänk,
utan i grytskåpet där det är rymligt och den kommer utan.
Så fick maila om en ny kran så jag inte får en
som endast är för koppling Ovan bänk.

Ska halta ut i köket som ringaren i notre dame nu, och ta mig lite kaffe..
kanske även en färsk och god ostmacka. Lite sulten änna

:heart: KRAM :heart:

Inga kommentarer: