lördag 2 februari 2008

På resande fot

Jaaaa! p:

Nu va det ju länge sen igen!
Får göra till en vana att jag skriver lite då och då,
utan att känna press på att inläggen ska vara meterlånga med nytagna foton.
Lätt att man då inte orkar ta tag i det..


Blev ju efter ju och sånt att man tappa skrivande,
för när mamma va här och fira julhelgerna, så va hon här nästan två veckor.
Då satt jag ju inte vid datorn på den tiden.
Datorn krashade två ggr efter nyår me,
så även när mamma åkte hem så fick jag åter igen vara utan dator en vecka till.

:ko:


Jag kom hem från Lidköping i söndags föresten..
Jag åkte söndagen innan, så asså stannat där en vecka då.
Bodde hos min syster den veckan.
Det var så att mamma och Nanen kom hit fredagen innan jag åkte till Lidköping.
Vi målade om mitt badrum den helgen dom var här,
och sen hängde jag med dom tillbaka till Lidköping helt enkelt.

Jisses, inte vart där alls på hela tiden som jag bott i Norrköping.
En stad man är född och uppväxt i, sen flyttar jag och
är inte ens på besök mer än en gång per år hehe.
Men jag måste säga att Oj va glad jag är över mitt beslut om flytten från Lidköping!

:cheers:


När jag skulle hem i söndags, så körde Arne mig i bil
och så stannade han här till tisdag kväll.
Jag och syrran var i Skövde på lördagen innan jag åkte hem,
för jag ville bl.a se om dom hade det badrumsskåp som jag sett ut på Indiskas hemsida.
Det fanns så klart och var det allra sista i just mörkt trä.
Sen fanns bara två vita kvar, men jag vill ju ha mer trä så.

Arne hjälpte mig sen att sätta upp de grejer jag köpt.
Vi var även en heldag i Linköping och utforskade i måndags.
Fann lite på ikea och på indiska blev det också lite skojsigt som vanligt hehe.
Olika sortiment i olika städer ju.

Fått otroligt fint i mitt badrum nu med nytt fräsht badrumsskåp och annan fin inredning och de nymålade väggarna där inne me så klart. För övrigt köpte jag prydnadskuddar å sånt.

:rolleyes:

Får lägga in lite foton i datorn igen, men då datorn krashat så har jag ju fått fixa nya drivrutiner och göra om alla program på nytt osv. Så den lusten har inte helt fångat mig ännu. Men det kommer en dag, för jag behöver tömma mobilen på foton å sånt som jag samlat på mig nu.


Ska sova strax!
Fått ordning på min community mer och mer föresten,
så kika in där vettja och bli medlem!


KRAMIZ och massa kärlek, Jojo