onsdag 1 augusti 2007

I'm baaack!!!

Now Playing: nrj.no (norsk radio)

**host host** Yell Surprised

Jäkla influensa då... rethosta å grejer.. trodde ja hade öroninflammation i helgen men nu värker d inte mer, bara stort lock för ena örat. Va på apoteket idag å hitta nått som ja ska testa.

Jaaaa!!! Nu har ja idag fått internet igen då.. i min nya lgh här i norrköping.

Ska inte skriva så mkt nu i natt... har fått sitta länge å svara på tusen olästa lunar-inlägg å massa hotmail å annat.. men tänkte säga HEEEEJ! Innocent
Har tatt massvis me foton sen ja flytta hit 1/7.. kommer framöver att sätta in dom här på hemsidan.

Tänkte hosta mig till sängs nu då.. men nu vet ni alla att ja har internet igång igen då, så bloggen å hemsidan kommer att vakna till liv igen LaughingWink


Fick detta fotot i mms...

min gamla lgh, nere till höger om tornet.. det va ju min 1a lgh som ja bodde i under 4 år..

Flytten e det Bästa ja gjort i mitt liv! Nu ska ja lägga mig!

NATTI

Inga kommentarer: