lördag 4 augusti 2007

Helt NY blogg då!

Now Watching: American Pie 2

Jaha... då har man suttit å pillat lite på en nyskapad blogg... har fört över alla gamla inlägg från min förra blogg, så att datum å allt ska va som förut. Tog sin stund, men denna bloggen blir nog mkt bättre än förra!

Ska försöka ta mig tid å lägga in tusen nya foton me... har ju blitt ett par stycken sen ja flytta hit till norrköping. Fin stad äre.. å KANON trivs ja!!

Ska sätta mig en stund framför american pie 2 nu... har blitt fast vid datorn ett tag för att bli klar me nya bloggen.

Men vi ses snart igen! *vinkar*

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hej, ja den här bloggen blir nog fin tror jag , vilken söt liten apa du har fått me där , vaaa söt
kramizar mamsen

Josefina sa...

mäh... va söööt!
va kul me kommentar i bloggen ^_*
du e den lyckliga nr ETT att lämna

kram kram kraaaaaaaaam c",)