måndag 11 juni 2007

Pasted midnight....

Now Playing: Paris Hilton - Starz are blind

Jaha... över midnatt som vanligt Innocent
Har fixat lite på min hemsida... ändrat om inne på "La Familia" mest. Check it out vettja! Wink

Soligt å fint väder ännu en dag! Varmt somrigt ett tag nu faktiskt Cool Nästan så det e FÖR varmt, men ska inte klaga... det enda ja klagar på e denna förba***de huvudvärken varje dag Yell
På dagarna är det lixom huvudvärk, men mer på kvällen så går det över till typ migrän, me illamående å grejer... *suckar*
Ska upp till apoteket imorn, blev ju inte av i lördags.. det var nämligen så att ja kunde inte somna på natten till lördag, inte förän vid kl 9 på lördag morgon.. å apoteket stänger ju 13 på lördagarna, så pallade inte att ta mig upp i tid.. Embarassed

Sånn er det bare.............

Hmm... ja såg att rix fm har igång skandinaviens största gratis festival Surprised och naturligtvis så kommer festivalen att hållas i Vasaparken i Norrköping den 8 aug.. å då bor ju ja där (hihi) Cool
Bara gå dit å ställa sig me nån öl eller så då antar ja, hehe.
Sen den 30 aug så är festivalen i Linköping me andra artister på scen.. ja har ju busskort så ja kan röra mig i hela länet då så inga problemas att ta mig dig ju Surprised kulit så...

Nä snart ska ja pallra mig ner i sänga.. så ja kan uträtta lite ärenden imorn på stan.. å KANSKE så grillar vi imorn me, really hope so


Natti natt å hah på rej!

Inga kommentarer: