lördag 9 juni 2007

4 in the morning

Now Playing: nrj.no (norsk radio)

Jaaa... Undecided

Då kan man inte söva igen da... ligger här å vrider mig i timmar.. så tänkte att ja kan la likevell skriva min förste blogg da Tongue out
Ska upp om nåra timmar me, ska te apoteket innan det stänger kl 13. E ju lörda å marknad nu på möra så...

Hmm... lite grann migrän har ja fortfarande.. känns ju änna när ja blundar me.. Yell åssen begynner ja å bli hongri som alltid me (HAHA) Sicket liv en lever da...
Det har vart knall-vär ida! Cool tok mäk en cykeltur i sola.. Detta e KLART min favorit årstid! Har inte blitt nått grillande i år ännu, men det kommer la kanske te midsommar!?
Sen flyttar ju ja 1/7 me... bara tre veckor kvar å fort lär månaden gå! Ska bli spännande å utforska den stan me.. åssen e det ju rätt årstid å byta sta me Cool En får ju kontakt me stadsborna på ett helt annat sätt på sommern.


Hmm... borde försöka lägga mäk igen å söva Undecided Träli när d blir så här.. f** inte kunnat söva på nåra nätter nu.. somnat först ve kanske 7 på möra, åssen härom "natta" somna ja först 9 på möra åssen sölle ja opp ve 11-11.30 typ.
Madicken bor hos mig ett tag me... ho ska få va me Oliver lite å så.. Så ho e på semester (hehe) Innocent

Näää.....

Nu äre lörda möra å klockan har slått 04.35 precis.. men ja skiver snart igen här i bloggen, försöker å hålla denna igång me..

Chipp å hej, nu äre helg! **flaxar för fullt me näven**

2 kommentarer:

Carl-Arne sa...

Vilken dialekt haha bonne

Josefina sa...

Ändå drar ja inte på så mkt ;P
Numera försöker jag skriva mer rikssvenska, för annars översätts inte orden då någon från annat land ska läsa. Vissa ord jag förkortar numera bara, men det får utlänningarna ta haha!