torsdag 2 april 2020

Should I stay or should I go...

This week is truly testing me... I can tell that we all fight in this.
We’re getting vulnerable and it’s not possible to hide. When people leave, we die a little.
Cause all we have right now is each other. We are alone, together.
.


Ja det var en solig varm dag i måndags då jag satt på bussen för första gången sedan
staden gick i karantän för 2 veckor sen. Jag skulle till den stängda skolan och hämta min
nya bok för att klara online studierna. De skulle lägga den på trappan utanför pga social distancing.
Samtidigt på bussen läste jag att vår lockdown här i San Francisco blir förlängd,
precis som jag befarade. Saknar livet! Denna jävla ovisshet... Fan bara att detta skulle hända
just i min dyra once-in-a lifetime upplevelse 😔  Should I stay or should I go?
.
Lockdown extended 
#covid19
My Location: San Francisco

Inga kommentarer: