söndag 31 mars 2019

Äntligen Sommartid!

Haa nu söker Expressen alla som är eller varit kopplade till Örjan och Dramaten..
Nå, jag ska blogga ett riktigt inlägg, men måste bara skratta först.
Har under helgen upplevt att folk söker konflikter hit och dit. Aggressiv attityd liksom.
Jag själv har snarare känt mig superglad. Jag är ju sällan osams med någon.
Men så började jag se överallt hur andra gaggar och har sig. Jag tänkte att vad fasen är detta.
Frågade mamma om det är någon form av krock i planeterna som orsak.
Visade sig att tvillingen hade hamnat i något som orsakade aggressiva beteende å så.
.
Varför jag inte var påverkad det vet jag inte, men alltså.  Hahahaha.
Jag funderade fasen på att ta fram popcornen för att iaktta hur folk ballar ur för det var fasen
bland det mest underhållande på länge. Folk sökte för sjutton konflikter haha!
Ett tag stängde jag av mobil å dator, slog på skön musik och övade danskoreografi i min egna bubbla.
Väldigt sällan jag känner mig arg, så jag tänker inte dras in i den energin ju, haha!
Kärlek kärlek käääääärlek mina kära följare! Gör som jag, skratta mycket och länge istället!
och strax får det allt bli en promme till berget igen. La vie est belle liksom

Inga kommentarer: