torsdag 1 november 2018

Frillerillan ♥

Behövde fräscha upp frissan lite och liksom lätta på mina tunga längder.
Så gårdagen startade tidigt hos min favoritfrisör som jag en gång hade när jag bodde här i Skaraborg.
Jag gjorde ingen drastisk förändring, men att få klippa upp håret känns massor!
.

.
Så fann jag ett. youtubeklipp .där en tjej visade hur man kan locka håret.
Jag som har svårt att locka håret med plattång blev såklart nyfiken på detta alternativet.
Blev ju rätt bra lockar!  och med lite övning kan dom bli ännu snyggare.
Idag är håret mer vågigt då jag inte har så mycket hårprodukter här att stadga lockarna med,
men blev ett skönt dagen-efter-svall. Hårfärgen är i övrigt helt och fullt min Riktiga.
Vi befinner oss just nu i Skövde och jag känner att det strålar om mig ♥
.

Inga kommentarer: