söndag 8 juli 2018

Power Big Meet ★

- Tidigare inlägg
Riktigt god stämning när . Power Big Meet för andra året i rad intog hemstaden.
Precis som förra året reste jag mycket spontant hem för att delta.
Så jag och mamma tog med oss lilla Alwin ut för en trevlig fredag i Lidköping city ♥
En nykter men alldeles trevlig folkfest med sååå många härliga möten.
.

.
En hundra procent nykter och riktigt trevlig fredag i hemstaden som ni ser.
Dessutom träffade jag på den barndomsvän som känt mig allra längst. Nämligen kära Tezz ♥
Jag lämnade hemstaden och hon slog sig ner med familj. Nyligen fött tvillingar!
Detta kära återseende blev som grädde på moset denna fredag ♥
.
.
.
Lördagen startade med kvartsfinalen .  . Klicka här .för att se det inlägget!
Grymt att se så sjukt många människor heja tillsammans. Efter matchen tog cruisingen över där i city.
Jaa inta den andra folkfesten helt enkelt - Power Meet. Den sista dagen av de tre.
Vi (och fler med oss) behöll givetvis våra ursnygga Sverige-tröjor och band i håret hela lördagen ♥
.
.
.
Vi har suttit i en bilrondell, sett en glad man i röd långklänning.
Ätit godisremmar, glass och färgglada donuts. Alla mina foton är alla tagna med mobilen ♥
Det är inte så ofta jag släpar runt på systemkameran faktiskt. Funkar ju ändå!
Jaa dagen blev till kvällning även denna dag, men folkfesten fortsatte in i det sista så klart..
En skötsam sådan och som alltid sjukt många bilar med riktigt God stämning!
.
.
En polis hoppade in i passagerarsätet på en jänkebil och åkte med en sväng,
medan hans kollegor på annat håll diggade till musik och gjorde high five med förbipasserande.
Fler såna poliser tack!! ♥ .Även riktigt trevligt med de glada ridande poliserna.
Låter ännu ett videoklipp sammanfatta stämningen nedan och i övrigt bilderna tala för sig själva.
.
.

.
En fredag med mamma och lilla Alwin, samt en hellördag med syster ♥
En hundra procent Nykter helg som blev ännu en riktigt trevlig. Power Big Meet .i hemstaden 🇸🇪🇱🇷
Perfekt väder, popcorn, godisstånd i solsken och måååånga trevliga möten!!

Inga kommentarer: