söndag 10 juni 2018

Nu kööör vi röh

Länk 1 . . Länk 2 . . . . 
Oh what a night ♥ .En sån där sommarkväll när den är som allra bäst.
Syster mellanlandade hos mig över natt och hängde så klart med på skönsång på Brödernas,
där bästaste finaste Peter, Bruno och Matilda bjöd på bästa stämningen ♥
Det blir liksom mer familjärt, mer intimt och på många sätt väldigt mycket trevligare.
.

.
Andreas Lundstedt var också på besök tillsammans med några andra artister.
Ett fan smygfotade mig och publicerade på sin instagram. Hon var lite starstruck på mig. hehe!
Men givetvis kul när främmande människor ser det som stort att träffa en.
Ja det är ju dels för vad man jobbar med och dels för vilket sällskap man ju hänger med.
.
Jag har spenderat helgen med de bästa och kan inte må annat än bra!
Tack älskade syster för att du kom på en kortare visit och ville vara med på en fin lördag ♥
Stort tack också till Bruno och bästaste kusinen Matilda så klart.
Sist men inte minst finaste Peter, som ju även bjudit in mig att närvara till. Sankt Anna.
Hans hemtrakter, där deras konserter sedan länge, inte oväntat varit slutsålda.
Han vill att jag kommer som hans gäst och givetvis vill jag det ♥
Lite uppskattning på mina foton:
- instagram
- facebook

Inga kommentarer: