lördag 10 mars 2018

★ Throw Back

Peter, Bruno & Matilda Unplugged. .Jag såg dom skapa magi i Linköping.
Norrköping står äntligen på tur där helgens alla tre konserter är slutsålda sen en tid tillbaka.
Strax kliver de upp på scenen för kvällens första publik av de två som väntar idag.
Ni är definitivt många som har en fantastisk föreställning att möta ♥
Klicka här
.
.
När finalen i mello nu närmar sig passar jag på att riva i min egna portfolio på årets
artister och inblandade som jag tidigare fotat i andra sammanhang.
Jag har ju genom åren fotat både programledaren och fyra av årets mello-finalister.
David Lindgren, Benjamin Ingrosso, Samir & Viktor, Martin Almgren och Margret.
Peg Parnevik tog jag med för att hon är låtskrivare i årets mello.
.
.
Här är bara några av många foton jag kan riva fram ur min portfolio. Mitt fotoarkiv.
Härligt att se min utveckling ifrån 2012, då jag tog bilderna på David.
På den tiden hade jag en nybörjarkamera och idag kör jag en semiprofessionell modell.
Är ju självlärd och vill aldrig sluta utvecklas. Vill ständigt öka på kvalitet.
Så snart jag uppgraderat min kamerautrustning ytterligare, så ska ni få se på livebilder ♥
Men ikväll möter ni gänget här ovan och då ska vi shuffla och fuldansa!
© Josefina Dernsjö Photography

Inga kommentarer: