söndag 18 mars 2018

Rävspel

Det finns många rävar där ute och framförallt inom branschen.
Bortsett ifrån produktionen med Allsång på Strömsholmen så har jag klarat mig bra undan.
Jag blev inte speciellt bitter när det skedde, för det löser inget och allt har ett syfte.
När man däremot upptäcker att någon baktalar en fult och försöker sabotera ens höga position,
så utsätts man definitivt för ett rävspel där motiv förmodligen är att Ersätta mig.
.
Men medan fulrävar är duktiga på att snacka, så är jag duktig på att bevisa i handling istället.
Har bevisat mig besitta en god kompetens, flexibilitet och otroligt hårt arbetande.
Men en annan också oerhört viktig aspekt i det hela, men ibland sällsynt är min djupa lojalitet.
Jag har alltså visat mig ha både yrkesmässig kvalitet och en personlighet att omfamna.
.
Allting sker av en anledning och så är det även nu den senaste veckans prov,
och just nu känner jag stor tacksamhet till mina fina grabbar som stöttar mig genom rävspel.
Detta kunde ha brutit oss samman, men istället svetsade det ihop oss desto mer.
När man är trygga i varann, känner tillit, respekt och dessutom visat i handling vad man går för,
så blir det inte speciellt svårt att se vart han som snackar faktiskt står på marken.
Kan vara smutsig bransch ibland att jobba med stora namn, så man får passa sig för hajarna.
.
Just nu känner jag den där tacksamheten lite extra starkt!
Vilka fina killar jag har omkring mig, tänker jag och ser hur de strider för mig och rättvisan.
De har inte bara pratat gott om mig inför andra, utan även dom visar i Handling.
Värdesätter så förbannat högt när man vårdar de man tycker om. Att man faktiskt gör väl!
Stort tack till Rob, Micke och även Th. Mitt hjärta brinner av tacksamhet ♥

Inga kommentarer: