måndag 11 december 2017

Tiempo ♥

Jag känner mig tacksam över att ha full tillgång till. turnébilen.
Friheten att kunna lämna hemmet när så jag känner för det och åka dit jag vill ♥
Även om jag under min ledighet mestadels tagit det lugnt hemma.
.
.
Idag vaknade man upp till iallafall lite vitt på marken.
Min gosiga väst åkte fram och det kändes riktigt skönt att lämna hemmet lite.
Hämtade paket, nått ärende, åkte till ÖoB och sen Vrinneviskogen.
Snöade lite emellanåt och kändes faktiskt riktigt mysigt, men önskar det kom mer.
Jag är en sommartjej, men så här nära jul får det gärna falla snö ♥
.
På senare har jag som sagt haft en självvald ensamhet. Tid för återhämtning.
Tid att tänka. Tid att känna. Man måste stanna upp ibland.
Men också skönt att dra sig undan lite, när man ju i jobb är bland mycket folk.
Idag köpte jag lite julgodis, men också några lussekatter med mig hem.
Det blir såna där små stunder hemma i soffan med tända ljus ♥
#turnéliv

Inga kommentarer: