torsdag 6 juli 2017

Spontanitet ☀

- Tidigare inlägg
.
Förra veckan träffade jag ju på Lena och vi blev sittande ett bra tag i solen.
Idag var det dags att ta en den där fikaträffen vi pratade om.
Vi gick och satte oss på. Gubbens Trädgård .som är ett mysigt ställe nära vatten.
Det blev allt några riktigt trevliga timmar där denna eftermiddag.
Solen sken och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för denna gång ♥
.
.
. . . . . . . . . Bortrest?
Men sen hann jag inte ens hem förrän jag fick ett telefonsamtal.
Att vara både saknad och önskad, till att plötsligt och spontant boka mig en tågbiljett.
Ja då gäller det att packa snabbt som attan och en timma senare var jag iväg.
Så nu väntas det livemusik och några dagar med glad stämning i trevligt sällskap.
Hemresa får bokas sen. Ibland behöver inte livet planeras så noga ♥
- Läs om min resa Här!

Inga kommentarer: