fredag 28 juli 2017

Njutbar variation ♥

Vem har tid att sitta i tv-soffan? Har inte heller intresserat mig denna sommaren.
Temperaturerna är sköna och det är mycket trevligare utomhus.
.
.
.
Om kvällarna är utomhuskonserterna extra lockande.
Lillelördag, liveband, glada människor och allmänt smittsam stämning i luften ♥
Mycket folk och allmänt glädjefylld stämning med både sång och dans,
som ersätter vilket lyckopiller som helst. Iallafall för min del.

.
.
.
Men än var ju inte eventet i Pokémon Go över.
Jag åkte med E och S på lite äventyr, men har också promenerat många mil till fots.
Har även besökt min allra första bostad. Där startade ju mitt nya liv.
Jag kan bli alldeles harmonisk när jag sätter mig på den innergården en stund ♥
Glass i solen, restaurangmat, långpromenader och sena nätter.
Ja det blir ju inte så mycket tid till tv eller dator, men desto mer till gemenskap.
Påminner om mina första år i denna staden. Jag var på vift jämt.
Jag tackar ännu en vecka för dess trevliga innehåll och välkomnar nu helgen ♥

Inga kommentarer: