torsdag 1 juni 2017

Nya äventyr

.
Variation förgyller veckorna och spontant satte jag mig på tåget.
Jag reste själv, men blev senare uppmött på orten och det resulterade i en bra dag.
Vädret var fantastiskt och humöret var som alltid på topp ♥
.
.
Jag är ännu ung, jag är äventyrlig, sprallig och levnadsglad ♥
Tycker inte om drama och konflikter. Inte heller när man ska krångla till enkla saker.
Mina nära och kära har ytterst sällan sett mig osams med någon.
Jag tycker hellre om när det är lättsamt. Jag liksom älskar att ha det trevligt!
.
.
Mysig liten innergård i vacker gammal byggnad. Ja hur fint var det inte här!
Man blir ju liksom sjukt sugen på att själv söka en lägenhet.
Jag trivs bäst i gamla sekelskifteshus och en dag blir det en sådan bostad igen.
I dagsläget tänker jag uppskatta vackra områden som ögongodis.
.
Det blev en lång och trevlig dag med mycket flum och skratt.
Blev en något sen tågresa hemåt för att packa kabinväskan inför morgondagen.
Larmet ringer tidigt. Sen bär det iväg mot nya destinationer ♥

Inga kommentarer: