tisdag 9 maj 2017

Världen till fots ♥

- Tidigare inlägg
.
Blev en tidig tisdags morgon. Larmet ringde redan vid 5 imorse.
Snart satt jag på pendeln mot Linköping för ett sista återbesök efter min munoperation.
Det har läkt fint trots att första tiden var jobbig med både värk och feber.
En ost och skinktoast med kaffe satt fint innan jag gav mig ut i det soliga vädret ♥
Mobilfoton
Ja idag har jag upptäckt hela Linköping till fots. Man hinner se mycket fint ♥
Fåglar har kvittrat, solen har lyst och naturen har varit vacker.
Svanar har ropat kärleksfullt på sin partner och visat vad monogami står för.
.
.
Skulle gissa på att jag vandrat ganska många kilometer idag.
När man promenerat så där konstant en hel dag är det sååå gott att sen sätta sig lite.
En bit mat i magen, följt av kaffe och en smarrig chokladmousse.
Det har varit en dag på egen hand. En lång dag, men en riktigt fin och bra dag ♥
Lagom till solnedgången kände jag mig redo att ta pendeln hem.
Man vill ju inte missa att heja på Sveriges bidrag i Eurovisions första deltävling.
Imorn är jag på resande fot igen, men då mot helt andra destinationer.
Kabinväska ska packas och nya människor ska träffas ♥

Inga kommentarer: