tisdag 2 maj 2017

Enjoying the Now ♥

En tisdag som startade redan innan klockan 8 på morgon.
Jag blir så glad när jag ser att min. omplanterade yuccapalm .mår bra av näringen.
Den har nämligen börjat knoppa längre ner på den långa stammen.
Jag tog mig minFitLine .morgondrink och gav mig iväg denna tidiga morgon.
Träffade först min jobbkonsult. Har förmodligen lite kul på gång.
Så sökte jag ju jobb på Valborg också, så där finns det också stor chans till jobb.
Det handlar om kulturlivet, teater och likasinnade människor.
.
.
En föreläsning stod också på schemat och sen hade jag fria händer.
Jag valde att ha dagen helt för mig själv och liksom bara njuuta av solen.
Temperaturen tog sig upp närmare 19 grader. Cykeln var med och barnen lekte i parken.
Ännu en dag där man kunde lämna jackan hemma. Underbart ♥
Från berg till berg... Ja det har varit en riktigt skön heldag i solen. 
Folk går och bär på sina jackor, sitter på filtar i parkerna och håller handen i solen.
Jag har varit i Nuet denna dag. Liksom tagit mig dit känslan fört mig.
Njutit av utsikter, tagit in stämning och verkligen uppskattat naturens grönska.
Man finner ett inre lugn dagar som dessa. Älskar att sitta i solen ♥
.
Blev tidigare på dagen trakasserad och förnedrad av två närgångna alkoholister.
Obehagligt och tråkigt. På hemvägen blev jag istället flörtad på.
För att sedan hälsa på Paolo Roberto på en solig uteservering. Blev en bra dag!
Några vänner skulle ut på biltur nu på kvällen, men jag avböjde.
Finns fler tillfällen att umgås på. Nu var det bara skönt att komma hem lite.
Har sänt ut positiva tankar idag och laddat på mitt välmående.
Då utstrålning man god energi som gynnar både en själv och omgivningen ♥

Inga kommentarer: