torsdag 13 april 2017

Glad Påsk

Verkar som de där. armbanden .gav den där styrkan jag hoppades ♥
Motgångarna vände nämligen direkt. Med start att jag fick månadens utbetalning.
Två dagar för sent, men bättre än förra månaden då jag bara fick Hälften.
Tänk vilken oro och ångest man får när ekonomin ställer till det..
Men det är också från motgångar man lär sig att bli både tacksam och ödmjuk.
Iallafall då vi möter dom utan offerkoftan och med rätt attityd.
.
.
Plötsligt händer det! .Ännu en Glädjefylld överraskning ♥
Fick hem ett paket på posten ifrån min älskade syster idag.. Underbara människa!
Jag blir alldeles varm i hjärtat av såna här överraskningar ♥
Min syster är inte bara vacker, hon är också en av de få människor jag känner
som bär det finaste hjärtat man förmodligen kan ha. Hon har empati,
hon lyssnar, stöttar, skyddar och lyfter mig. Är evigt tacksam att ha henne i mitt liv.
Tack för din fina påsköverraskning! Älskar dig till månen och tillbaka ♥
.
.
Jag känner mig Glad och de. 444 .som ännu förföljer mig, sägs vara positivt.
Påsken för min del blir lugn och inget speciellt utstickande.
Lite småpyssel för mig själv, varvat med. pokénader .för att nyttja påskeventet.
 Plantera om mina växter, samt unna mig någon trevlig filmstund.
Kommer inte äta påskmat, men godis blir det allt!. Glad Påsk finaste läsare ♥

Inga kommentarer: