måndag 16 januari 2017

Smaller Update

I mitt lilla häfte jag fick med mig, står det om normala efterreaktioner.
Jag pendlar tex mellan lättare feber och tar ipren vid behov.
Rekommenderas att ta 3-5 smärtstillande /dag, men ikväll drog jag ut på det.
Då slog till det och blev riktigt besvärligt i kind och mun.
Var som att det spred sig och blev värre, men snart borde ipren värka..
De har sagt att jag kan äta glass mot värk, vilket är positivt.
De fem stygnen i kinden kommer att sitta kvar i uppåt två veckor.
#ingrepp
.
.
Imorn måste jag upp tidigt och jag har lite upplösande känslor..
När jag inte svarade på telefon en gång för mycket,
fick jag istället en kallelse hem om att jag SKA infinna mig på station!
Antar det blir tråkiga konsekvenser om jag inte gör detta..
Rör ju upp lite känslor, skapar drömmar och tankar, men vad gör man..
Tråkigt att de ska dra upp ärendet så här sent efter bara.
Känner mig inte redo att riva runt i hans nya liv och relation...

Inga kommentarer: