torsdag 10 november 2016

Wilmer ♥

Nu när snön faller i stora delar av vårt avlånga land, tänker jag på Wilmer.
Ingen vovve har älskat snö så mycket som denna kille ♥
Han blir alltid som en sprudlande valp och ska gräva gångar under snön.
Att placera om Wilmer var bland de svårare beslut jag tagit.
Denna kreativa och gladlynta sheltie med ett stort sinne för humor.
Han var alltid redo för nya äventyr och utflykter. Alltid redo för ny kunskap.
Han var mig till lags och intelligentare än hundar jag tidigare mött.
Men jag är sååå tacksam och glad över den Fina familj jag slutligen valde.
Han mår mycket bättre på landet och då ska han få vara där.
.
Häromveckan blev jag glatt överraskad när mobilen plingade till.
Jag fick ett foto på honom och blev så oerhört glad. Titta så fin han är ♥

Inga kommentarer: