lördag 1 oktober 2016

★ Stand Up


Medan torsdagskvällen bjöd på ett smått murrigt väder,
hölls istället värmen igång ordentligt inne på den anrika Arbisteatern.
Jag var där och det blev en härlig jobbkväll med många skratt!
Innan föreställning kom. Al Pitcher .och satte sig för att prata med mig.
Vi jobbade ju ihop på Skandiateatern för bara några år sedan.
Denna show hade han flera komiker med sig, som en efter en levererade.
Absolut en riktigt rolig kväll i sin helhet med många skratt!
Sen var det hem och framkalla foton. Idag är recension med fotona klar.
Har redan blivit kontaktad för fotoköps intresse. Kul!
.
.
.
.

.
.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg ♥
Själv ska jag spendera min tillsammans med syster som strax är på ingång.
Ikväll är det bio som gäller. Ta nu hand om er så länge!

Inga kommentarer: