fredag 21 oktober 2016

Autumn 🍁

.
GÄrdagen skulle man allt kunna kalla för ett Àventyr.
I jakten pÄ rÀtt mÀrke och nyans av bets, lÀr jag ha fÄtt en hel del motion.
Men tredje butiken gillt! K-Rauta var mitt sista hopp för dagen,
och de hade EN sista burk av just min nyans kvar. Snacka om tur i oturen!
DĂ„ har jag inte trampat mig ivĂ€g Ă€nda dit pĂ„ cykel i onödan ♥
.
.
.
Redan fredag! Det sÀgs att helgen kommer att bli en regnig sÄdan..
SÄ medan andra strykningen av bets pÄ byrÄn skulle torka,
tog jag mig ut pĂ„ en lĂ„ng och frisk höstpromenad medan det Ă€r uppehĂ„ll ♥
Kan nĂ€stan inte minnas nĂ€r jag sĂ„g solens strĂ„lar senast... 
men naturens vackra fÀrger piggar ÀndÄ upp tillvaron uti höstmörkret.
Regnet kommer förmodligen hÄlla mig hemma i helgen,
fast kÀnns ÀndÄ som jag kunde ladda lite energi i denna hÀrliga miljö.
Ser fram emot att rensa och pyssla dĂ€r nya byrĂ„n ska stĂ„ ♥

Inga kommentarer: