tisdag 27 september 2016

Hakuna Matata ♥

.
Varma dagar som dessa! Kan man annat än att bara suga in varje minut?!
Jag brukar ta med lite picknick och kan vara ute i Timmar!
Tänk att det snart är Oktober och i dagarna har vi bjudits på 20 grader ♥
.
.
.
För övrigt så lever jag fortfarande på vår härliga. Cypern resa ♥
Kan när som helst gå in i känslan och min upplevelse som om jag vore där.
För det är väl precis vad livet handlar om? .Hur vi Känner.
När vi möter trevliga känslor, så suktar vi såklart efter mer av den sorten.
Möter vi obehagliga känslor så kommer vi bli benägna till att fly.
Det säger egentligen sig självt att vi vill vara i situationer och bland personer
som får oss att må bra och helt enkelt .Känna Glädje ♥
.
Våra känslor är också en färskvara och varje dag fattar vi beslut.
Såsom hur vi ska tänka, fokusera på och behandla våra medmänniskor likaså.
Vad gör att Du mår bättre ihop med vissa och sämre ihop med andra?
Men framförallt - Hur vill du att folk ska må i Ditt sällskap?
.
Jag har märkt att ju fler positiva tankar jag känner inom mig och
ju bättre jag mår i mig själv. desto fler människor lockas till min energi.
Då uppstår plötsligt även fler trevliga möjligheter och situationer.
Det vi tänker och känner, attraherar också Mer av detta! ♥

Inga kommentarer: