torsdag 4 augusti 2016

Passa på..

.
Dagarna fortsätter att rulla på med olika innehåll..
Allt ifrån konserter, fotojobb, semesterplaner, samt slipa och betsa möbler.
Juli månad avslutades med lättare grillning innan vädret blev svalare.
Har blivit alldeles för lite sådana stunder i år. Blir ju inte mer än man gör det.
Nu har högsommarvärmen har lagt sig, även om dagarna är helt ok.
Men jag föredrar ju sånt där härligt och hett badväder.
.
.
.
Igår kväll var det dags för utomhusbio igen, "En man som heter Ove".
Jag såg ju biopremiären med mamma och syster. Den var absolut värd att se igen.
En av skådespelarna var på plats igår. Han som spelar grannen Patrik.
Han berättade lite om filminspelningen. Faktiskt ganska intressant att höra på.
Min nya campingstol är härmed invigd. Har en brassestol hemma,
men när jag fann ett bra erbjudande på en stol med mugghållare, slog jag till.
.
.
En mulet eller svalare dag passar utmärkt till att rensa och fixa hemma.
Men man får ta vara på sommarens alla trevligheter nu.
De fallna löven har redan börjat göra hösten påmind, så passa på!

Inga kommentarer: