tisdag 5 juli 2016

Norrköping ♥

.
Tänk vad tiden går! Att jag för 9 år sedan stod i min nya 
lägenhet i en helt främmande stad och län, långt bort ifrån hemstaden.
Ensam, men förväntansfull och nyfiken på mitt nya liv.
Min andra bostad sedan jag flyttade hemifrån, men min första på ny mark.
Ivrig att få undersöka nya platser och lära känna nya människor. 
Att få växa och utvecklas. Stå på egna fötter och lära mig möta livet ♥
Tänk att redan nästa år är det 10-års jubileum!
Jag minns varenda tanke och känsla som om det vore igår. 
Packandet, flyttresan från väst, glädjen och min första cykeltur till närbutiken. 
En pirrande frihetskänsla som utgav ett av de största leende jag burit.
Good Luck-ängeln mamma gav mig, hänger i sovrummet än idag.
En månad som blev en av de större i mitt liv ♥

Inga kommentarer: