tisdag 28 juni 2016

Systerdag ♥

.
Min sista dag innan avresa spenderades väl ♥
Åkte in till stan och mötte upp min syster för en heldag tillsammans.
Jag förlorade med tre ynka poäng på äventyrsgolfen, attans!
Många år sedan jag spelade minigolf sist, så det var riktigt roligt faktiskt ♥
Roligt var även att prova utomhusgymmet vid promenadstråket.
.
.
Ett spontant ryck fick oss att ta en biltur till vackra Kinnekulle
Vi köpte med oss picknick och satte oss på en fin plats i skogen vid .Munkängarna.
Fågelkvitter, solens strålar och hästar som betade friskt grönt gräs.
Flum och sång som vanligt mellan oss tokiga bussystrar ♥
.
.
Vi stannade till lite här och där på väg in mot Lidköping igen.
Välkända .Stenbrottet. var ett av stoppen. Sist vi var här så plåtade jag syrran ♥
Vi stannade även till i Blomberg för att ägna någon tanke åt Lisa Holm.
Hon har fått ett träd planterat i hennes namn som minne ♥ . R.I P
.
.
När syrran släppt av mig i stan så jag kunde ta mammas bil hem,
så kunde jag inte låta bli att ta en mindre svängom i min fina gamla hemstad.
Nere vid småbåtshamnen var känsla riktigt skön intill vattnet.
Någon satte i sin båt och andra spenderade en stund i solen tillsammans ♥
Tillbaka hos mamma på landet tog vi en gemensam hundpromenad.
Solen gick sakta ner bakom ängar och träd. Alwin var glad och
mamma fick med sig fina blommor hem. Blev en skön kvällsrunda ♥
.
.
Tack finaste syster för en riktigt trevlig syskondag tillsammans ♥
Kommer att lägga mig med en känsla av tacksamhet!
Imorn är det dags för avresa till Norrköping igen.. Tack familjen!!

Inga kommentarer: