onsdag 22 juni 2016

Semester ♥

.
Från ett soligt Norrköping till ett fuktigt och kvavt, men mysigt Katrineholm,
så strosade jag igår runt i deras enkla butiker i väntan på nästa tåg.
Passade då även på att köpa mig en färd-öl på bolaget, att avnjuta på resan.
En resa som hade fler byten än vanligt, vilket faktiskt var rätt skönt.
Hann att se mig om lite, vädret var bra och det hann aldrig bli så där enformigt.
En midsommar hos familjen i Skaraborg väntas mig nu ♥
.
.
Syster hämtade upp mig för en sista bilfärd hemåt mamma.
Titta vilken söt kyckling jag fann i bilen. Han ser ut som en liten. Snoddas.
Så här trevligt bemötande fick vi hemma hos mamma ♥
Smörgåstårta och sen Noblesse chocklad som också är så där riktigt gott!
.
.
.
Idag vaknade jag upp med det här morgon myset ♥
Alwin har allt saknat sin lillmatte nu när vi inte setts ända sedan nyår.
Det är nu exakt ett år sedan livet fick en stor vändning.
Då jag sedan på natten till den 23 juni sattes i ett långvarigt chocktillstånd.
Tänkte nu vända dessa minnen och datum till något bättre!
Så ikväll tar jag och syster med oss mamma till Skövde på restaurangbesök.
En försenad mors dag upplevelse kan inte bli annat än trevligt ♥

Inga kommentarer: