fredag 3 juni 2016

Hospital ♥

Det har varit omtumlande inför torsdagens mag- och tarmundersökning.
Först några dagar med en utsedd kost som skulle följas.
Under hela dagen innan var det klar dryck som gällde, ihop med medicin då.
En dag som kunde blivit roligare än den blev, kan man säga.
.
Så blev det dags till slut och undersökningen var inte speciellt trevlig!
Trots att de satte en kanyl i armen på mig, så gjorde mig lite lättare groggy.
De upptäckte inflammation som jag nu ska medicineras för.
Proverna de tog skickas iväg, så får helt enkelt vänta in svaren på dessa.
Har återhämtat mig förvånansvärt bra nu efteråt, skönt ♥
.
Nu borde jag ha genomgått alla obehagliga undersökningar.
Riktigt skönt att kunna släppa sådant och istället få ordning på hälsan ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Skönt att detta är gjort nu Puss och kram <3