söndag 26 juni 2016

Helgen ♥

.
Jodå, vi har det rätt gött här på landet ♥
Igår satte jag mig i solen redan till frukost och sen blev jag kvar där.
Har passat på att avnjuta min favoritglass också, som bara säljs lokalt.
Till solnedgången tog jag och syster med oss Alwin på en lantlig långpromenad.
Parker, skog, ängar, kohage, grusvägar och massa fågelkvitter ♥
.
.
.
Medan midsommardagen blev en dag fylld av njutbara stunder,
så blev söndagen en pysslig sådan. Jag har inte bara tvättat mina kläder,
utan röjt undan disken, samt hjälpt mamma att ta ut mattor.
Följt av att jag både dammsugat och moppat för att visa min uppskattning.
Att göra mamma glad ger mig definitivt fina "karma poäng" ♥
Nu har vi precis kommit in från en skön senkvällspromenad tillsammans.
Det har varit en lugn, men faktiskt bra midsommarhelg ♥
.
.
.
Flaxande vingar & nyfikenhet över vad jag sträckte fram att nosa på:
Måste tillägga att jag de senaste dagarna varit omringad av riktigt många fjärilar. 
Det sägs vara ett mycket positivt tecken och fina är de ju också ♥
.
Josefina Dernsjö Photography
.

Inga kommentarer: