söndag 20 mars 2016

Namnsdagen ♥

.
Bortsett från de kränkande kommentarerna i mitt förra blogginlägg,
samt allt det bittra baktalandet på facebook, som konstant ångras och upprepas,
så blev min namnsdag ändå en riktigt fin och härlig vårdag.
Att kasta bittra kommentarer på positiva inlägg och leta fel i goda handlingar,
innebär bara en sak .-. I have so much more for you to be mad at.
.
.
Jag vill trots detta fokusera på det som Förgyllde denna vårsköna namnsdag.
Fick många Grattis hälsningar och det värmde mig gott i hjärtat ♥
Alla härliga miljöer och utsikter påminde mig gång på gång till ett leende.
Många kilometer hann jag vandra mina nästan fem timmar utomhus.
En lång och riktigt härlig utflyktslördag vid vatten, natur och underbara utsikter.
Den snart helt fulla månen prydde tydligt den färgstarka himlen på landet.
Hann att njuta av den fina solnedgången också. En bra namnsdag ♥
.
Kanske fick jag lite färg på kinderna denna vårsköna dag.
Vad jag vet är att jag iallafall gick och la mig med Tacksamhet i hjärtat ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Försök att tänk bara positivt så blir det bra , jag klappar dig på axeln vet du :) :)
riktigt snygga foton wow du är bäst
Pöss