torsdag 25 februari 2016

Dagens Citat

12 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så!

Anonym sa...

Anonym verkar klappa sig för bröstet, som anonym just...
Vilken hjälte ;)
Och bloggaren som 'Admin' verkar välja sina kommentarer som 'bör synas'...?
Undra vad resten under ytan är den riktiga verkligheten?
Vad säger du? "Anonym"...
Ett sånt där svin som bloggaren råkat ut för borde ärligt dödas!

Creativum sa...

Endast 'utvalda' verkar publiceras, i sin egen fördel?
Eller vad säger du -Anonym-?
Och "Hemmet är min borg"...
Visst andas luften lätt inför den uppenbara domen ?
KENNY NILSSON - KVINNOMISSHANDLAREN!

Sluta spela spelet och stå upp!

Creativum sa...

Med tanke på vissa bloggar, selfies, qotes och den talande tystnaden... Så känner jag att budskapet är tydligt nog för mig att det kan vara läge att släppa taget helt, börja planera för resan istället och kanske rent av uppdatera "status" (?)
(...eller vad säger 'anonym'?...)
Ha en bra kärleksfull dag ❤

Josefina sa...

Märkligt.
Du verkar ha glömt våra sista meningar till varann?..
Inga raggningrepliker direkt.. Inte dessa heller dock.

Jag publicerar alla kommentarer.
Även de anonyma som Du själv skriver Kenny.
Intressant att se dig skriva med dig själv. Lite ovanligt.
Men också att se hur långt du kan gå...

Antingen har du underskattat min intelligens,
eller så är det jag som överskattat din.

Creativum sa...

Vad säger -Anonym- då?
En dag träffar vi alla "rätt" att älska här i livet...
Bloggaren i sig kommer aldrig ge sig förrän jag är förgjord totalt.
Denne vill endast mig så illa som möjligt och det går inte att förneka.

Creativum sa...

Mina misstag i livet har inte bara lärt mig.
De har även givit material till andra att själva verka bättre och något att prata och blogga om...
Inbördes beundranklubb jublar tillsammans för att känna sig bättre.
‪#‎kärlek‬

Josefina sa...

Offerkofta igen.. Plötsligt försöker Jag förgöra Dig?..
Varför satte polisen då kontaktförbud på Dig?
Varför går Jag då samtal för våldsutsatta och du som våldsutövare?

Så detaljerad har jag inte ens varit i bloggen..
Men eftersom du i flera kommentarer redan erkänt allt så..

Creativum sa...

Vet alla vad du själv, smart nog genom att inte via text eller andra "bevis" som går att styrka, gjort mot mig?
Kvinnan som är offret och bara suttit oskyldigt vid sidan...
VET 'alla andra' vad DU gjort mot mig?
Som du smart nog sett till att inte kunna vända mot dig?
Vet de det?

Josefina sa...

Ska jag sitta tyst och snällt när du brukar våld mot mig menar du!?
Inte reagera när du i dagar i sträck kränker sönder mig utan att få respons?!
Om å om igen.... År in och år ut.

Jag fattar inte en sak....
Varför följer du min blogg och provoceras av även trevliga inlägg
om jag är ett så förbannat monster. Då är jag ju inget att ha!
Låt mig vara då och hitta nån som duger!! Enkelt!

Josefina sa...

Kenny: Allt otrevligt skit du öst ur dig om mig offentligt på
både din blogg och din fb dessa år, tycker jag Räcker!
Bara för jag inte ger igen, så innebär det faktiskt inte att
jag accepterar att ta hur mycket skit som helst.



Kära läsare:
Då det inkommer ett flertal provokativa och onödiga kommentarer här,
så har jag åter igen valt att begränsa kommentarerna.

Hemmet Är Min Borg sa...

Fin du är dotera mii <3 <3 det lyser om dig nu mera <3 Pööös