söndag 24 januari 2016

Still Grateful ♥

.
Facebook delar med sig av minnen och det tänker jag också göra.
Julen 2013 fyllde jag 30 år och önskade mig en 140 säng.
Syster fotade min chockerade min då jag såg en docksäng i min julklapp.
Jag hade nu en madrass att vänta mig i hemleverans ♥
Efter nyår 2014, väntade en äventyrlig hemresa i bil med syster och pappa.
Vi stannade till på Ikea och jag köpte på mig vad som saknades.
Såsom tjock bäddmadrass, sängben och lakan. Tillsammans fyllde vi bilen.
.
.
Den januari månaden blev en pirrig och härlig månad av pyssel.
Äntligen levererades min nya madrass och bäddmadrassen skulle läggas ut.
Jag betsade sängbenen, såsom jag gjort med mina övriga trämöbler.
Idag för exakt 2 år sedan satte jag ut kollaget här ovan.
Minns denna mysiga dagen väl. Hur fint det var att se snön falla,
och de 22 ljusen tindra omkring mig. Men också känslan av att Trivas 
med mitt nya sovrum. Är precis lika nöjd och tacksam idag ♥
"It's not how big the house is, It's how happy the home is"
.
.
Källor:
My visit .-. Äntligen .-. Friday

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Jaaaa det var roligt , vi fick till det med en rolig paket ,nu är det snart en soffa som behöver :D
Kraaaam