måndag 28 september 2015

Lunar Eclipse ★

.
Jag har en förmåga att vara väldigt seg i starten, så på söndagskvällen
stängde jag av mobilen för att få jobba ostört med Flinck.
Två kvällar där foton ska framkallas och text ska skrivas...
.
.
.
.
På natten till måndag var det dags för supermåne och blodmåne...
"Omge dig själv med lugnande element (jorda) och ha superkoll på dina tankar
(känslor, vilja) då dessa manifesteras 1000ggr intensivare än annars"
Jag tog därför en paus ifrån mitt arbete, klädde mig varmt och
gick ut för att vara en av de som skådar vår stora ljusboll på himlen.
Ja, det var ju ingen modevisning precis.. 
.
.
.
(Klicka för att förstora)
.
Mitt 55-200 objektiv är långt ifrån passande för sån här fotografering,
så det känns ändå helt okej att ha fått dessa resultat 
.

Inga kommentarer: