torsdag 18 juni 2015

Sammanfattningsvis

.
.
Som ni har läst så har Allsång på Strömsholmen inte gått som planerat.
Jag jobbade ca 2 veckor där och är alltså inte längre kvar.
Anders var otroligt nöjd med mig och mitt arbete, 
men fattade ändå beslutet om att släppa taget om mig pga att 
jag känner en person som Han inte längre vill ha med att göra.
Andra orsaken var att jag, pga pressens skriverier om ekonomin,
ville vara säker på att det finns lön att betala ut till mig.
Trist att jobba bra och verkligen sköta sig, men ändå få gå.. Nåja.
.
.
.
.
Senaste tiden. har för övrigt varit väldigt bra och harmonisk.
Mycket tid och många tillfällen har spenderats vid vatten och natur.
.
Det finns några olika smultronställen som har besökts.
Grillning, kaffetermos, systemkameror, solnedgångar och sådant.
.
Ja, vad mer kan man önska sig liksom ♥
.
.
.
.
Så fick jag ett plötsligt sug om att traska runt i city.
En heldag spenderades därför i stadens olika butiker och det blev
allt några shoppingfynd med mig hem. Det var jag värd ♥
Med i fyndpåsarna fanns även några klänningar.
En av dom blev passande klädsel för lördagens bröllop.
Ja, inte bara sveriges prins gifte sig den 13 juni.
Jag var utsedd att fotografera det hela, vilket innebär många foton.
Så nu är det bara att sitta vid datorn och framkalla.
Kommer förmodligen att göra ett litet inlägg när jag är klar.
Jag tackar för en trevlig lördag och önskar brudparet all lycka ♥
.
.
.
Tiden går undan när man har det trevligt.
Nu ligger midsommar runt hörnet och då blir det camping.
Dvs tält på ett privat ställe i naturen och färskpotatis på stormkök. 
Sen lite grillning i solnedgången och sånt där trevligt.
Kommer då pausa framkallningen lite och fortsätta efter helgen.
Man får helt enkelt se det som en mini semester.
Nu ska vi ha det trevligt ♥

Inga kommentarer: