fredag 3 april 2015

Happy Surprise ♥


Jag skulle hämta ut mitt Redken-paket förut, men blev 
glatt överraskad när kassörskan kommer med ett Annat paket!
När jag fick postavi och sms-påminnelse typ samtidigt,
så tog jag för givet att det gällde samma paket.

Glossybox, påskägg och kärleksfulla ord.
Åh vilken glad överraskning! Tusen tack älskade syster ♥
Kunde nog inte kommit mer passande i livet!





Till er som märkt att jag försvunnit från facebook..
Jag inaktiverade mitt konto förra helgen av olika anledningar..
Enough is Enough på hur mycket skit man klarar av att ta..
Vet inte när, men jag kommer tillbaka..

Idag är det långfredag och fullmånen är tydlig..
Emellanåt släpper jag mina tankar till visslings låten - Boombastic.
Bryr mig inte om texten, för låten är skön på något vis..
Until we meet again.. Vårda ömsint och Glad Påsk ♥

Inga kommentarer: