måndag 4 augusti 2014

Moder jord ♥


Foto taget precis när solen gått ner

Vilken solnedgång vi haft ikväll!
Att från en lantlig grusväg med utsikt över ängar och natur,
se denna gigantiskt stora sol i riktigt fantastiska färger,
Även alla mäktiga vackra moln, i lika fina nyanser.
Väldigt stor sol ikväll. Otroligt vacker solnedgång ♥


Även igår kväll var naturen vacker.
Jag tog bilen in till stan på kvällen. Bara Alwin och jag.
Dimman låg över ängar och natur. Otroligt fint.
Skulle jag vart där nån timma tidigare, så hade en photoshoot 
varit perfekt i denna miljö. Hade blivit riktigt bra foton!
Vi tog en senkvälls promenad i ett naturnära område i stan. 
Även himlen var vacker. Blixtrar som var tysta och på avstånd, 
lyste vackert upp himlen i rosa. Riktigt mysig promenad!


Härom veckan stod jag mitt i en tromb..
Fick rusa ut och ta ner parasoll och rädda lösa grejer.
Den drog dock ganska snabbt förbi och allt gick bra.
Moder jord kan ha mäktiga saker för sig.
Kraftfullt, men också så otroligt mycket vackert att se.
Jag har inte tittat på tv alls på flera veckor.
Har hållt mig mycket i naturen och vissa dagar ger den 
så mycket mer, att jag bara vill fortsätta njuta ute ♥

Inga kommentarer: