fredag 18 april 2014

Reportage


Igår var det skärtorsdag och mitt i allt arbete så fick jag en 
upplyftande överraskning med posten. 
Söstra mi har överraskat med ett påskägg och en Glossy Box. 
Tusen tack syster, för detta leendet ♥




Jag satt nämligen och skrev en artikel till kultursidan.nu.
Fotograf har jag varit, men nu har jag glidit in på reporter också.
Jag hängde med som lärling kan man säga. Ställde frågor,
tog noteringar och sen hem för att skriva om reportaget.
Det låste sig emellanåt, men jag fick ihop en text ändå.

Jag fick mycket beröm för min artikel!
Inte bara för att vara nybörjare, utan hon skrev också att hon ser
mycket potential i mig, att även kunna bli en bra och duktig journalist!
Riktigt kul respons måste jag säga!

Hon la till lite egen text, så vi har skrivit artikeln ihop.
Jag är ju lite lärling nu, som sagt. Framöver är tanken att jag ska 
kunna åka ut på olika uppdrag som ensam reporter.
Hur som helst, så är jag mycket nöjd med all feedback.

Artikeln kan ni läsa här!

Inga kommentarer: