torsdag 3 oktober 2013

Höst ♥

På senaste tiden har det blivit en del dagsutflykter.
Ett par små visiter till Linköping, men också lite övriga små utflykter.
Har handlat på mig lite smått på ikea med. Blommor bl.a.
Har shoppat på mig lite nödvändigt i kläder, samt ett par kängor.

Här nedan visar jag några få av mina inköp.
Översta blusen kan man även ha ett linne under, med spetskant typ.
Köpte även en vit likadan blus och dom är skit snygga på.


Här får ni en lite titt på kängorna. Stentvättade gråa jeans.
Köpte även ett par mörkgröna, samt ljus beigea jeans i stuprör.
Mörk och ljusblå, samt svarta jeans har jag redan. Nu kan jag variera mer.
För övrigt köpte jag lite toppar, stickat och sånt. Inte fotat allt dock.
Trivs iallafall med mina inköp! Mycket nöjd! Behövdes verkligen.


På kvällarna är det mysigt att tända ljus överallt.
I badrummet luktar det lavendel och ibland tänder jag rökelse hemma.
Jag har pysslat en del på sistone. Röjt, städat och fixat i lägenheten.
Rotat nere i källarförrådet. Ska även rensa i garderoben framöver.
Massa som inte används, tar onödig plats just nu.

Köpte förresten 2 såna här kork flaskor i glas.
Som ni ser på bilderna från internet, så kan man ha de till diverse.
Har även sparat en grön rödvins flaska, tagit bort etiketterna,
och tänkte sätta ett stearinljus i den. Kan bli mysigt.

Matlagning, mode, skönhet och inredning inspireras jag av på hösten.
Mysigt att gå hemma och små pyssla om kvällarna.
Idag har jag även läst på lite mer om photoshop. Kul att utvecklas!
Kanske blir en skön höstlig plåtning ute någon dag med.

Inga kommentarer: