fredag 15 februari 2013

Turné

I tisdags, var jag med Carina till Katrineholm.
Hon har ju föreställningar i andra städer. Turné alltså.
Föreställningen heter "Shirley Valentine". Regi av Börje Ahlstedt.
Jag och PM var de enda som åkte med och vi hade hand om
scenografin, rekvisita, ljuset, samt att jag fotade och filmade lite.
Kan dessvärre inte visa det jag filmade, då jag inte äger rätten.
Här nedan får ni en liten sammanfattning:


Vi fick varsin god smörgås och kaffe då vi kom fram.
PM och jag riggade upp scen miljön, samt förberedde rekvisitan.
Jag tog sen emot instruktioner om när och hur jag ska sköta ljuset,
medan Carina sminkade och förberedde sig i logen.

Efter föreställning så fick vi köttsoppa och fralla,
innan vi satte oss i bilen och åkte hem mot Norrköping igen.
Allt funkade fint. Kul med varierande uppgifter! Kul med turné!

Inga kommentarer: