onsdag 30 januari 2013

Juletider ♥


Den 15e december så var det sista Julbordet med julshow.
Ja, teatern kör ju sånt varje år och vi personal var bjudna till showen.
Efteråt så stannade vi kvar för att festa tillsammans.
Fler foton kan ni se ur min chef, Carina's blogg: här .ochhär!



Den 17e december så hämtade syrran mig i Skövde.
Ja, detta är väl en helt naturlig bild på oss.. antar jag.
Jag firade alltså julen i hemtrakterna. Mamma bor utanför Lidköping.

Kortfattat kan sägas att vi har haft det trevligt och stämningsfyllt.
Jag och mamma var iväg hos en bonde och köpte gran.
Det innebär att man hugger sin egen gran till en billig slant. Fina fylliga granar!
Vi har ätit god mat och haft en bra jul tillsammans.


Jag kommer dessvärre inte åt min hårddisk just nu, där alla foton är...
Men Några få foton kan jag visa er från julen, tack och lov:
Fotograf: Josefina Dernsjö


Jag och mamma la ihop till syrrans julklapp...
Hon fick en sängram, men vi ville inte avslöja innehållet direkt,
så jag kom på att vi tar en trälåda, som vi slår in...
I trälådan ligger det en lapp som talar om att hon ska leta i sovrummet.
Under sängen ligger sen den riktiga julklappen, alltså sängramen!

Mamma fick en vacker renfäll, samt en Bosh Tassimo maskin + kapslar.
Hon blev otroligt riktigt jätte glad!!! Det fick vi höra hela julen.¨
Jag fick pengar, samt ett kamera objektiv som jag önskat mig.
Av pengarna så la jag till en liten summa och köpte mig en iphone 4S.
Riktigt nöjd jag med faktiskt. Bra jul, bra sällskap, bra ket.




Jag åkte hem till Norrköping på mellandagarna.. 
Första nyår utan hund och jag ville fira med vänner.

Nyår firades in med Kenny, Fredrik, Emma, 
Victor, PM och en massa andra....
Skålade med bubbel till smällarna och kramades!
Hos PM blev det karaoke och tilltugg.

Hoppas 2013 blir lika Underbart som -12 blev 

Inga kommentarer: