söndag 18 november 2012

Helgen

 På "Grymt Galet" i fredags, fick jag agera servitris.
Vi hade 90 matgäster och jag tog alkohol beställningar vid borden.
Lite stressigt och ovant, men vilket underbart Team vi var!
Men det var så klart inte min Enda uppgift. Jag är lite överallt jag.
Väl hemma så varvade jag ner i soffan med mysbyxor,
varm choklad och ett långt fotbad. Trött, men Glad!
Carina gjorde ett blogginlägg om fredagen och det ser ni Här!


Även lördagen innebar en föreställning av "Grymt Galet".
Ett fantastiskt jobb team även denna kväll!
Efter föreställning så satte vi oss ner i salongen med öl och vin.
Vi satt ett glatt gäng på 10 pers. Pratade och skrattade.
Sen drog de flesta av oss vidare till krogen.
Vi ringde in lite mer folk... 
Pernilla var iväg och käkade med Carina (Judit & Judit), men ville
hemskt gärna titta förbi, vilket hon gjorde. Goaste Prillerillan!

En riktigt Trevlig after work, med pilkastning, prat och massa 
skratt tillsammans med ett gäng helt fantastiska människor ♥

Inga kommentarer: