onsdag 5 september 2012

Awesomeness ♥


Som ni kunde läsa i förra inlägget...
Så funderade jag på att gå ut Även på lördagen, det var fest på G.
Jag kan meddela er om att jag beslöt mig för att gå!
Franz Jäger, hade fest i Värmekyrkan. 2 dansgolv, 2 våningar.
Nedan ser ni några vimmelbilder som fotografen tog i "början" av kvällen.


Jag gick dit själv, för man känner ju alltid nån ute numera, tänkte jag.
Hann inte ens in på Jäger, förrän jag träffade Zeb med flickvän, Madde. 
Vi stod och flummade lite, trevliga människor! Jag gick in på Värmekyrkan, 
och dom skulle komma in senare och ville då att vi ses igen.
Stämningen på Jäger var skön. Mkt folk och båda dansgolvet var fullt aktiva.
Jag beställde en öl och minglade lite. Kollade vilka som var där osv.
Dröjde inte länge förrän en kille frågade om jag vill dansa, ja visst!
Han bjöd sen på öl och vi hängde lite smått under kvällen.
Jag såg lite folk jag kände så jag minglade runt mellan dessa lixom.
Franz Jäger hade öppet till 3 och vi stannade givetvis till stängning.
Sen gick jag, Micaela, Johan och Jalle till McDonalds för nattmat,
prat och flum. Något fulla, men nöjda och glada!


Med tanke på att torsdag, fredag och lördag var fullspäckade med skoj,
så tog jag mig en lat-söndag hemma i soffan, samt ett bad.
Skönt för både kropp och fötter, efter två fest dagar på klackar.
Ser fram emot mer sköjsigt framöver. Men Nu ska jag iväg och sooola!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Göööött att du har det kuligt
Kram